Monday, December 14, 2009

isnin riang gembira (:

hmm pg td aku tdow kol 9:30 am ouhh..gila x..dr blik tgk wyg smlm smpai pg mengonline saje..hahaha,kalo dulu tyme skola cm ni lg2 di isi mse dgn mentelaah..wahhh,10A1 baii..mengis ma aku tgk kalo pg2 subuh aku bgn..gila xgila la an..agak r cm pintu kejayaan terbuka luas..tros ma aku wt kndurii ksyukuran tgk ank dare dy ni berubh..hmm ye la,agak musykil la an kalo aku bgn pg..kalo xkua,xkan ah nk bgn pg2..dh phm sgtt dh ma aku 2..

pabila jam menunjukn 1:30 pm pintu bilik aku diketok dgn kuat nye cm org yg dlm bilik ni pekak..ahh,hangin kus kus aku dh dtg..kecoh aku nk tdow memekak2 pulak an..hmm aku bkk,pas2 adik sdare aku ckp aunty aku,ummi ajak kua men bowling..haishhh,hati mls tp fizikal ni wahh berkobar2 lah..act smlm aku ym ngn seth de gak sbot psl nk men bowling.. last2 aku gak yg dpt main dulu..pas dgr 2,aku ckp ye je la..then tdow blik..aku soh adik sdare aku kejotkn kol 2 tp last2 2:30 baru bgn..bgn2 ley relax2 lg,gsk bju bdk2 ni sume..haishhh..aku gak yg last siap,rushing2 smpai rmbot pown xkering habis..aha padahal an??g MAM ah ;p

hmm oke sesmpai di metropoint tros la g tmpt bowling,dh settle sume main..mula2 men 1 game je..pastu bertmbh2 plak smpai 3 game..wahhh,hahaha best best..men xingt alam ahh an..bola msk longkang 2 mmg lumrah alam n hakikat yg ktorg kne trime..tp yg mng aku ah..ye la,men ngn bdk2 boley ahh riak..hahaha!

pas main 2,dorg ke pizza hut aku lak melencong jap ke salon nk gunting rmbt..weh rmbt aku mmg dh xley nk cite la trok cmne..serabai je..tpt tp skng..dh oke skit..hee (: pas ptng 2,aku pown melngkh kan kaki ke pizza perot lapa nih..dh mkn sume blikk..

smpai umh aku plak jd tukng gunting rmbt..ptngkn rmbt adik sdare aku..haishh mls ahh nk tnjk bakat..kalo aku bkk salon,alamat sume salon kat kajang ni kne ttp sbb bankrupt..wahhh,bongkak gila kate2..xpe2 bkn slalu..hahah ;p hmm dh gntng sume,aku on jap..tp server cm haramm!

xlame 2,aku kua tmn kak sdare aku ke bank..kua duit sume pastu g mkn..mula2 nk mkn kat mcd je..tp lalu kat kopi borak,cm terpggl2 lak nk mkn black paper chicken chop..so batal kn je niat nk ke mcd,lepak ah kopi borak 2..ouhh sgt sdp chicken chop dy tmbh2 lg ice blnded choc aku..perot rase nk meletop!

bak kate pepatah melayu:

tak kan melayu hilang didunia,berpntng maut sblm ajal (aku un xsure pe kne mgene pepatah ni ngn perot knyg aku skng..aha)..xkan kebulur kalau duit ade*ni pepatah aku..perot kenyang hati senangla an (:

No comments:

Post a Comment