Sunday, April 5, 2009

andai itu takdirnya ;)

ha,ni la tajok novel yg aku bace..huh!mmg sedih aku ckp..aku bace novel ni siap mngs teresak2(cm mati laki)..haha..jln cte menarik!(mau xnye,aku siap xmkn,xmandi semate2 nk abskn novel ni)..aku xtawu la asal sejak numenjak bace novel ni aku tros jatoh tangge nk bace lg novel2 yg len..dulu2 xde la plak..haram rase nye nk bace,mls wooo!(aku bkn peminat novel2 ni)..lbh cenderung tok wat karangn sndiri walaupun dulu xpnh lak anta buku karangn selain di pakse n diugut oleh cikgu aku..haha..(tyme ni mmg kelam kabot smbil memasng niat dlm hati..taubat aku pasni nk anta buku!haha..tp seperti biase la,nawaitu hanya lakonan nk sdp kan hati n smentara..)ceh!mmg dasar pemalas la kan..kuikuikui..hmm aku de rase cm nk ulng n ulng lg bace novel ni tp ape kan daye,kakak sdare aku lak nk bace..bg la caannn..mls rase nye nk berebot2..lgpown tisu kat umah aku dah habis..hmm,untuk pgthuan bloggers setiap novel yg aku bace di supply oleh cik anis..hihi..(makasih ya!)..selain 2 novel2 yg aku bace jgk adalah dr pakar nasihat yg xbergaji xlain xbkn cik yda selain yg setia cik anis(saje nk bg fames name kowg..hehe)..;))

4 comments:

  1. lps ni pnjm la nvl rooftop rant..
    best! aha ;DD

    ReplyDelete
  2. woi..kureng asam kaw aness..aku nak pinjam dlu rooftop rant..tpi die kaw offer dlu..cis!!

    ReplyDelete
  3. mye ak pun su gak baca novel....nanti post novel 2 kat ak...hahaha

    ReplyDelete