Saturday, December 12, 2009

apa itu nikmat gembira?

ouhh wehh tgk ah tajok aku,gempak an..tp cte xde la panas sgt..suam2 kuku je ade la..hahaha..hmm ape yg aku gembira guling guling sgt nih ann..nk tawu?hmm xde la hari ni aku baru dpt lappy baru..alah! tawu la ko dh lme pkai,dh ade dulu..xpe ah,lntak kau la..aku nk cte jugak! xkire ar,blog aku an..grrrrr ;p

hmm lappy ni telah disponser oleh seorg datin..yaa datin norhayati atau lbh dikenali sbg ma yati..ceyyy geli ahh nk sbot cm 2..hmm xde la,ma aku yg belikn..gila baik ann..hahaha..ma,syg mu lbh ahhh! thnxs aw sudi nk kuarkn duit belikn lappy owg..huhu ;( terharu hingus leleh2..hahah! hmm act dh berkira2 nk beli inspiron 14 kaler apple green..tp setiba nye,selihat nye dan sewaktu dgn nye di law yatt..wahh cm byk lak pilihan..aku pegi dgn abg ipar aku,ma aku n cem syggg..parking kat area bb kott..bapak jauh ah menapak..pastu ley sesat! wehh bapak maluu ahh..law yatt xtawu..ye r xpnh pegi ann..hahaha..

hmm smpai kat law yat,abg IT aku xsmpai2 lg..agk lmbt skit..tp xde hal ahh..kicik punya hal..hmm dh smpai2,oke dy tnye nk tgk ape dell ke compaq? aku ckp ahh tgk ah compaq dulu..so g tgk,alaahhh cm xbest je..padahal dlm hati mmg nk dell saje gedix byk alasan..ha,ma aku ikot je..aku pown mesti ah nk wt pilihan yg tepat an..so aku ckp nk tgk dell..mula2 tgk dlm law yat,saje bndng2 kn harge..act abg IT aku dh de tmpt yg slalu dy g,kire ok n murah la..kat lua law yat..so kne jln skit ah..dh smpai 2,tgk2 ah dell yg aku nk 2..tp tetbe taukey 2 ckp n offer tok aku beli studio 15/1555..hmm aku pown mmg minat..dh bkk awal2,tgk kat internet..tp agak xnk myusahkn ma yg sudahh tidak berkerja.,jd aku batalkn saje niat 2..tp tetbe kat sne,wahhhh ma cm ske lak..aku pown ape lg jeling jeling manje ahh an..hahaha,bapak ah!

hmm ma,tnye aku nk ke,aku wahh mesti ah nakk..mau nye xnk..so,aku tnye de colour ape je lg..tp dy ckp de hitam je..aku pown tgk cm oke je..aku ckp angkat ah..hahaha..hmm so beli lah oleh aku laptop dell studio 15/1555 kaler itam..tp bkn plain je ye adik adik sekalian.. ni yg de cm ukir2 yg glosy2 skit..ha,2 la dy! weee,so hari ni totally happy sgt..lappy ni vista tp suda di upgrade kn ke window 7. lalalala2,lajuuu (:

p/s: thnxs ma,sudi belnje org..thnxs abg long tlng bwk && thnxs abg shah tlng bg advise,tmnkn,upgradekn,install kan n mcm2 kan..haha ;D



No comments:

Post a Comment