Saturday, January 9, 2010

now i'm TAKEN :)

uuu laaaaa laaaa.. hahaha! tgk2 title,gempak xgmpk la an..kontroversi 1 saujana malah melaka mungkin..agak lame xmengupdatekn diri di blog tetbe mencetuskn berita hanggat..aha,padahal kann..blog aku,suka hati aku la..

hmm ari ni aku kua dgn cik seth aka lucker (name baru dicipta)..hmm kami berjln2..ouhh xkmne pown..mula2 ingt nk ke studio di hadapan metro point krne kate cik lucker hari ni gig berlngsng..tp memndngkn cik lucker agak kurng sihat jd hasrat utk msk ke studio itu dibatalkn shj.. kami bergerak tros ke starbucks.. bkk lappy,tnjk asgmnt aku yg agak cm tah pape..sek bek cik lucker ni agak bijak n baik hati membantu..mau nye xnk tlng,smashh nnt! hahaha..akhir nye setelah beberapa mggu menjadi seperti ibu mgndung mgidam chocolate cream chip,td tertunai jgk hasrat..kalo x,mau blik melaka meliurr ja..haha ;)

lps lepak2 n cik lucker bertemu kwn nye sekejap,kami pown tros gerak gerak khas ke mane saje tnpe hala tuju..hmm bersiar2 tgk suasana kajang yg mmg xindah permai..cisss! hahaha xbaik hipokritt..hmm tujuan utama nk cri kdai tok print asgmnt aku..tp asal cm byk ttp je,musykil adakah ttp krne cuti sabtu atau bankrupt gara2 aku dah xdok kajang??? statment bongkak habiss..hehehe ;D

oke setelah agak lme tnpe hala tuju,kitorg tros ke kwsn dekat2 tmpt slalu kami lepak,mane lagi area ummi la..hmm act mmg tawu kat situ de tmpt print tp saje je nk nyusahkn diri cri tmpt jauh skit..nk habiskn mase lame,ye la dok 1 cmpus pown bkn slalu jme..ni la mse nye nk date!

nk blik plak 1 hal,cik lucker seolah2 agak keberatan nk melepaskn aku blik..padahal umah aku dekat je,dy ley bntai keluar jln besar blik,pusing2..choiiiii! nk maghrib nih..ley lak nk wt ala ronda2 KL..hmm tyme nk blik 2 berlaku la detik2 yg agak romantik apabila cik lucker mengutarakn hasrat nye " could you be mine? " OMG maluuu makkk nyakkk..choiii..nk jwb pe lg.." yes,sure " je la..hahah ;) in memory 9/1/2010 6:45pm

anis n yda,rndu kat korg la..hmmm blik la cpt..yda sorry ssh nk jmpe kat cmpus..jadual pack..yg pntng isnin ni lunch sme..aku ajak si haziq n aizat skli..renuion saujana bermula..yeeehaa!

ouh lupa,td jgk aku dpt birthday present dr cik lucker..walaupown dh berlalu,tp ttp ade..act dr kat melaka nk bg,tp syek lupa n msing2 bz je..ha,ni haa yg aku dpt..sukeee ;) thnxs sygg!




1 comment: