Thursday, March 12, 2009

debaran pertama berakhir ;)

hmm aku dah selamat amek result..yea!walaupun agak kureng A,tp aku amatlah bersyukur sbb ade gak rezeki Allah nk bg kat aku(huhu..baru la nk ingt Allah,2 la smyg liat lg!)..hehe..hmm ari ni mmg talian bz gle..kalah perdana menteri doe..sume org kol..malu pown de gak corz result ni xde la bgos sgt(takat A celah gigi tp sek bek lulus sume n xde fail)..huahua..satu perkmbgn yg memberngsngkan(jgn terngsng suda)..parents aku ok la..sume ckp ok,syukur..ayah pown snyum gmbira gak la(mule2 aku cuak gak,takot siot kne marah..hihi)..mak je,dy target tnggi kat aku,tp nk wat cmne kan,ni je kemampuan 'adik' yg adee..sowi ye ma,xdpt nk bg ma bngge..huhu..btw,aku akn wat yg terbaek n blaja rajin2 ble masok U nnt..harap2 la dpt..aku skng ni lak cm xtawu nk pilih course ape..makcik aku ckp aku xley dah amek aliran sains..kne amek yg asas/awam je(dy ckp xlayak..sdh aku dgr,marah pown de gak!)..huhu..n dy gak soh aku try minx guru(niat mmg xnk,tp dr xdpt pape..xslhkn mencube)..

p/s:kalo la btol aku dapat jd cikgu,pergh mati la anak murid aku..huhu..kpd mereka yg bakal kawen dan melhirkn ank..mungkin ank anda itu akn dididik di sekolah oleh saya..tuuuunnngggguuu..;)

No comments:

Post a Comment