Friday, March 6, 2009

syg ketat2 ;)


buah hati aku ni name dy

MOHAMMAD HATTA B ACHIAR

dy ni seorg yg sgt penyayang,carring,bertolak ansur,pandai amek hati,tersgt la romantik & pelengkap idop aku..tp dy ni kdg2 slalu gak wat aku nek angin..degil dy mak aii kalah anak buah aku si melin n danial 2..dy ni kdg2 tegas gle,garang siott!(takot nyah!)..aha..hmm tp pape pown dy ttp the best among the rest..pggln yg slalu aku pggl dy,ucuk..dy pggl aku lak,anje..hehe..(malu lak nk sbot)..kami saling menyayangi lg mencintai..dy ni pybr sgt..aku ni pown keras kepala kdg2,slalu wat hal tp dy tahan je..mekasih syg..kami dah bersama mengharungi suka duka selama 2 thn 2 bln 5 hari(pada hari ni 6/3/09)..aku xnk berharap sgt kt hbgn ni,cuma mampu berdoa kalo ade jodoh antare aku ngn dy aku mintak Allah pnjgkn la jodoh aku ngn dy..kalo xde, putuskan aku ngn dy cpt2 agar kasih syg yg terjalin xakn bertmbh & luka yg akn aku lalui x akn dlm(ceh tangkap jiwng sial ayat aku)..kpd sesiape yg dah psg niat nk amek dy dr aku,meh la try..tgk ape jd..kalo nk rase pelempang jepun aku cube r(nada serius ni weyh!)..btw doakn la hbgn kami ni ('',)..

No comments:

Post a Comment