Friday, March 6, 2009

kanak2 rebina =)


ANAK BUAH TERSYGS!
yg lelaki ni yg sulong name dy

AMMAR FARIS DANIAL

yg si comel ni lak name dy

CEMPAKA AMELIN

mereka ni anak buah tersys yg ada..ank kpd kakak aku..mereka ni menceriakan hari2 aku..yg danial ni umur 6 thn(ala baru pra skola kat sk saujana ni)..yg si comel yg byk keletah ni umur baru 1 thn lbh ja(xdiknl pasti dgn lbh terperinci,malah mls nk dikaji secara spesifik nye umur sbnr)..hmm mereka ni walaupun degil tp ttp menjadi penghibur aku(lg2 si kenit 2)..kalo xjmpe 1 hari rndu woo!..kpd danial ingin acik(mereka pggl aku la..aha) katakn disini,jgn la degil sgt..pnt nk menjage..lg 1 jgn la ye wat sepah,acik ko ni la yg nk kne kemas!(menyirap je)..walaupun acik ko ni garang tp ttp baik hati tawu x!..aha(puji diri sndri lg)hihi..hmm kpd elin,mulot 2 jgn becok,cot cet cot cet..hehe..lg 1 jgn la ske punggah brg,nk mengemas2 ni..xya,kami yg dewasa ni boleh wat..huhu..pabila sume ni berlaku dgn kedegilan,ketidak dengaran kata,ketidak fahaman bahasa,mula la aku menunjukan aksi seprano(tol ke eja ni?haish) maha hebat..haha..1 taman leh dgr..ha,lupe nk ckp..ni nk tmbah skit..nk tawu anak buah aku yg kenit ni tawu bertasbih taw..

p/s:kpd mereka yg xreti nk bertasbih lg bertahmid meh la blaja ngn anak buah aku ni..kompem phD..hari2 dy tdowkan aku taw..mmmuaxx3 kat mereka ;)

No comments:

Post a Comment