Friday, March 20, 2009

mimpi indah ;)

tajok dah nmpk cm satu cte yg agak cenderung kpd unsur2 jahat..ahaha..'indah' 2 bg aku tafsiran dy agak la meluas n lbh mudah tok difocuskan kpd sex(ni aku je pkir..asal la otak aku skng ni lucah jeee..hish!)..tp sbnr nye aku xde la smpai ke tahap 2 kan..(dlm ati mmg dah psng niat,siot ja..)hmm ni bkn mimpi aku la dol!..ni syg aku yg soh tls..td dy bg msg..

dy: anje,anje tlng tls mimpi cuk td kat diary anje

aku: .....xreply pown..hahaha

hmm disebabkan aku agak la mls nk menulis dlm buku,sbb aku je ley bace nnt,pastu bkak dy al maklum la sthn lom tntu la skali(2 la,dulu org len nk de diary ko pown sebok nk ade..tp tls mls!kecohh baii)..xbest la plak..kalo msok dlm blog ni mmg ari2 aku bkak n bace..tol x?(tol kan ajee)..hmm cte dy bermula cmni..td ptg aku blik dr melepakn diri kat ummi dlm kol 6.30 ptg..aku kol la syg aku..tp dy xangkt la plak..pastu aku bia je..actually dy xsht sgt ari ni..so,aku pkir maybe dy pnt kan..xlame 2 dy kol blik..then dy pown mula la bercerita(sakit2 pown leh mimpi ke?kalo aku mmg dah tdow mampos dah!hahah..)dy cte la,dy ckp dy mimpi dy sanding ngn aku..eh! jap2..sblom 2 dy ckp mule2 cm dy mimpi de knduri(ala,yg nk knl2 sdare 2..pe ek?ntah r..bantai r)..ha,kenduri 2 kat umah aku..pastu tros lngkh tetbe cte pasal tyme nk sndng..dy ckp tyme 2 dy bwk lari aku..(dlm hati aku: tah pape tah cte dy ni,dah nk sandng pown leh lak nk lari2)..pastu kan yg lawak nye tetbe lak dy ckp tyme 2 bapak aku kol dy,ckp cm ni "mano eykau ni?ni nk sanding dah ni?(aku dah mule mengerutkan dahi lalu berpikir,pe ke gile mimpi dy ni)..tp dlm hati ttp bersbr utk tros bertahan dan mendgr..hahaha..mmg nk gelak je tyme 2 tp ape nk buat,kne la phm org xshat..tp kan tetbe je aku kol jap td dlm kol 10 lbh nk ke 11..dy ley ckp dy kat kdai mkn melepak..ngok ngek jewk!

p/s:walaupun syg aku agak gile kdg2,tp dy ttp besssstt!

No comments:

Post a Comment