Friday, March 6, 2009

mekasut ;)

Penghargaan yg x terhingga aku ingin ucapkan kpd cik anis yg telah berssh pyh nye,bertungkus lumus membantu aku create kan blog ni(bnde cte cm la ssh sgt nk create)..intro mesti nk power..baru jln cite menarik!aha..actually aku ni xreti pown nk wat menatang ni ditmbahkan pula dgn perasa malas(bajet cm la nk wat kek)..tp atas desakan,hasutan dan ketidakpuasan hati bile tgk blog kwn aku(cik yda) tros aku bersemangat nk wat(nada jelas menunjukan jelez!)..btw kpd teman2 mekasut la corz memberi smgt serta dorongn utk aku menyiapkan blog ni..mekasut menyokong aku dr kiri,kanan,depan & belakang(ayat bajet cm nk wat folio sej f3)..tanpa kalian pasti aku dah x snggup nk tulis blik pe aku tulis ni(td sbnr nye aku dah tls len tp aku xsave,siot tol la..cilakak pnt aku nk pkir blik)..hmm kpd pembaca2 sekalian,diharap menerima ape pown yg bakal aku tulis dlm blog ni(blog aku skati aku la)..kpd kanak2 dibawah umur pula,ingin akak(bajet jewk) ingatkan disini bahawa blog ni berunsur 18SG(kalo nk bace gak mestilah di bwh pengawasan ibu bapa atau abg yg single mingle lg nsem..aha,ni kalo ata bace kompem mara,soh delete ni..) ;)

1 comment: