Friday, March 6, 2009

keluarga bahagia (",)

KAMI BAHAGIA
ingin aku pekenalkan ;
dr kiri xlain xbukan,abg aku yg terplng baek lg macho name dy MAZLAN,yg sebelah dy lak sape lg si cntik manis,si ayu jelita lg hot name dy MAISARAH(aku la 2..hehe..bajet je nk puji diri sndri) sblh aku lak ibunda yg penyayang dan pandai memasak tok aku yg sentiasa kebulur name nye NORHAYATI,sblh pnye sblh aku lak ayahanda yg sgt tegas tp baek gilak(ikot mood gak doe) name nye MOHAMAD(aku anak bapak weyh!),wanita yg ala2 cover ayu bajet cun ni lak kakak aku yg tercinta name nye MASLINA,sblh kakak aku ni lak yg ala2 nk jd pelakon popular or whatever yg famous2 abg aku name nye MUSTAJIR,and the last one yg gagah perkasa,cam badang ni abg ipar aku name nye ZAINI..kpd sesiape yg xtahu meh aku nk bg tawu..mereka2 ni tersgt la penting dlm idop aku yg memberi aku semangat,pendorong & tiang belakang dlm ape pown yg aku wat(konkrit ni)..aku tersgt la syg kpd mereka2 ni(walaupun slalu gak gado2)..kpd mereka yg rase2 nk tackle aku(tol ke aku eja ni?lantak la) hadap la dulu taiko2 diatas..harap maklum! ;)

Tambahan: cik ata sy ckp,jmpe dy dulu baru jmpe family kalo nk ngorat!(aha,,nada amaran)..kpd mereka2 dinasihatkan agar berhati2 ya..;)

No comments:

Post a Comment