Friday, March 6, 2009

sahabat tersygs!



Meh aku perkenalkan,si cntik manis sebelah kiri 2 name dy

FARAH WAHIDA BT MOHD JAMEL(yda)

yg si ayu jelite sebelah kanan ni plak name dy

ANIS AZLEEN BT MAH HASSAN(anis)

dowg ni la kwn baek aku,teman ssh senang,gelak ketawa,suka duka & teman nk wat gado..ahaa..tanpa dowg ni sunyi la idop aku..(ceh2 ayat nk amek hati)..aku start knl dowg ni dr f4,tyme 2 aku baru msk skola saujana ni..yda pown tyme 2 baru masok..dy dulu tyme f4 dok sblh aku lg,anis lak depan aku..haha..mmg stok beborak je la(kami slalu memekak kan kelas,meriuhkan suasana)..tp ble f5 yda tukar kelas dr kelas sains tulen dy masok kelas account..so aku teruskan perjuangn bersama anis smpai abis skola(mase ni mmg konflik byk berlaku siot!)..dowg ni jgk la teman lepak bersama di mana lg kalo bkn restoran ummi(kaye dol ummi 2,mane x nye hari2 lepak sane kdg2 ptg mlm)..mereka ni jgk teman utk aku bergosip(wajib ni)..hmm tp bile dtg org keempat aku ngn dowg start wat hal masing2..de je yg xkne,mmg syek gado jewk..tyme ni mmg msg2 pndam rase jewk..aku xtawu la pahal minah 2 wat ktowg cmni..aku mmg stok dah meluat r kan(ni yg nk start unsur2 mencarot ni)..hmm cilakak btol la minah 2..bajet la ko,sial tol..ah mls nk pnjg2 cte..teman2 aku lbh tawu..hmm tp skng ktowg dah bersatu & bersama blik..ber3 lbh baik la weyh!sape2 kacau kwn aku ni,siap la..aku cincang 18(aha,mcm berani) ;)

No comments:

Post a Comment