Sunday, March 8, 2009

hang out 'terindah'

pada tarikh 7/3(smlm dol) aku kua..ata amek aku dlm kol 12.30 cm 2(janji kol 12.15,tp slalu nye lmbat..haish!) kat depan umah..aku pown ngn reaksi ala2 gadis melayu terakhir kua rumah n memberi isyarat kat syg aku ni yg aku nk drive..destinasi pertama aku pe lg,umah cik tipah la..menjmpot nye..aha(jauh gak la)..tyme 2 parents dy ade dpn pagar smbil memerhatikan aku..cik tipah sdh membelkngkan mereka(muka tyme ni suspen doe,mane x nye ata dlm kete)..pergh bantai la..hmm satu part settle..kami menuju ke destinasi kedua lak..mane lg,umah cik bedah la..umah nye agak la aku lupe terletak nk dkat ngn mane tah..hmm sekbek la cik tipah ingt..hmm spnjg perjlnan syg aku leh bantai tdow?(menyirap ja)..aku xtawu la asal dy ari 2,muka cm mintak penampar!masam mencuka ja..hmm mule2 cuace ok,smpai nk dkat2 umah cik bedah ley lak hujan..adeh..aku pown bwk la ngn hemah nye..aha(ye la 2)..hmm bwk pnye bwk ley lak terlajak..aish!dh kne U-turn blik..skali nk tawu aku nk msk simpng,aku msk wrong way doe..wah tyme ni ata dah mule nk jd hulk(dy mara aku..huhu..trime kasih syg atas kemarahanmu itu..ske sgt!)haha..mane la perasan tyme 2..xnmpak doe..free2 je kne mara..hmm smpai2 xde lak tmpat nk park kete..dah la ujan..dah berpusing2(sementara tggu cik bedah)..ble cik bedah dah dtg n msok kete,ley lak wat lawak(cik bedah xreti ttp payung la plak..aku dlm hati mmg nk gelak je,tp cover2..tahan ja walaupun hakikat nye mmg rase nk soh cik bedah cmpk je payung 2 kat lua)..hihi..hmm pastu ktowg pown tuju la ke destinasi yg dinanti2..plan ari 2 nk tgk wayang(cte rasukan ablasa)..tyme baru nk kua kat smpang dr umah cik bedah..kete byk..tyme 2 aku rase cm dah kedepan sgt..aku pown reverse la..dddddduuusshhhh!..nk tawu ape?aku rase aku terlnggr kete blakang skit..whoooaaa..tyme ni berderau darah aku..ata sememang nye dah menunjukan reaksi stone cole lak(dlm hati dah rase nk ngis ni,ditambahkan plak cuak nk mati)..hmm sek bek la kete blakang xbenti,tron n marah aku..huhu..aku ingt lg,warne kete 2 kaler merah!(sowi pakcik kete merah..sy xnmpk..2 la dok la dkat2 lg)..hmm pas kua smpng,aku syek usha je cermin pndg blkng,tgk2 kalo kete 2 kejar ke x..cuak sial..lg2 ngn tgk muka ata nye..heh!mmg sgt teruja la..hmm pas dah lame2 aku tgk kete 2 pown hilng..pergh dlm hati mmg bersyukur sgt2 la..hahaha..so last skali aku drive,smpai la gak ke destinasi 2 dgn slmat nye..aku rase mmg kengn terindh la..trime ksh la kpd syg aku krna wat muka ditmbahkan pula kate2 smgt berbaur marah 2..hmm blik pown aku drive..pnt woo!pape pown aku happy je kua ngn teman2 aku & syg aku yg tercinta..

p/s:kpd cik tipah&cik bedah..siap la kowg..dah dpt lesen nnt,tawu la pe aku rase..haha..tggu la tok jd mangse aku lak..kihkihkih.. ;)

No comments:

Post a Comment